سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرافی‌های آنلاین و سرمایه‌ای که بازنمی‌گردد+ فیلم

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: این روزها شاهد مالباختگانی هستیم که سرمایه‌های خود را در صرافی‌های آنلاین از دست داده‌اند.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان اینکه هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت واحد‌های صنفی با عنوان تبادلات ارزی صادر نشده‌است، گفت: در این خصوص برای کاربران، رمز ارزی تعریف نشده‌است، بنابراین تضمینی برای بازگشت سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

او با بیان اینکه تعداد زیادی از صرافی‌های آنلاین کلاهبرداری و سرقت مجازی می‌کنند، افزود: پرونده‌هایی داریم که مبلغ ضرر و زیان آن‌ها به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و یا حتی بالاتر می‌رسد.

مرتضوی در پاسخ به این سوال که آیا وجوه از دست رفته مردم در این فضای آنلاین قابل پیگیری است؟ گفت: متأسفانه جایی برای مطالبه سرمایه از دست رفته آن‌ها در کشور ما وجود ندارد.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان به عنوان توصیه به کاربران گفت: کسانی که آشنایی کامل با این تبادلات ارزی در فضای مجازی ندارند به هیچ عنوان در این زمینه وارد نشوند.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.