سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳۵ دستگاه استخراج رمز ارز پر مصرف در شهرستان کارون

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تعداد ۳۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز (بیت کوین) بوسیله حراست توزیع برق شهرستان کارون کشف و ضبط شد.

حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به  عملیات گسترده برای کشف دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز در این شهرگفت: با توجه به مصرف زیاد برق تجهیزات استخراج رمز ارز، که متخلفان بصورت غیرمجاز اقدام به استفاده از این تجهیزات می‌نمایند گروه‌های بازرسی حراست و مشترکین در این شرکت بصورت مستمر در حال بررسی اشتراک‌های برق بوده و با متخلفان از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

او افزود: در این عملیات که با حضور نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی صورت گرفت تعداد ۳۵ دستگاه استخراج رمز ارز در شهرستان کارون کشف و جمع آوری شد.

کریمی  تصریح کرد: دستگاه‌های رمز ارز بعنوان یک وسیله پر مصرف باعث بروز اختلال در خدمات رسانی و نوسان ولتاژ در شبکه برق شده و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان، با استفاده کنندگان غیرمجاز از این تجهیز برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار داشت: هرگونه اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز، جرم بوده و متخلفان با برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی مواجه می‌شوند، ضمن اینکه استخراج غیرمجاز رمز ارز تخلف بوده و قابل رسیدگی در اداره تعزیرات حکومتی است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.