سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

باید شرایط تسریع ورود و خروج در پایانه مرزی میلک فراهم شود

زنگنه گفت: باید شرایطی فراهم شود تا ورود و خروج ماشین‌ها در پایانه مرزی میلک تسریع و ماشین‌های مراجعه‌کننده به این پایانه زمان زیادی را معطل نشوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست بررسی وضعیت پایانه مرزی میلک اظهارداشت: تسریع در فرآیند ورود و خروج ماشین‌های سنگین در پایانه مرزی میلک نیازمند ساماندهی مجدد سخت‌افزاری و نرم‌‍ افزاری پایانه و تعامل و هم‌افزایی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی مستقر است.

او  با اشاره به اینکه با اقداماتی از قبیل افزایش گروه‌های بازرسی، تغییر در ساعت کار پایانه مرزی میلک می‌توان باعث بهبود عملکرد در این پایانه شد افزود: با توجه به احتمال خشکسالی در سال‌های آتی و افزایش بیکاری در منطقه سیستان باید فرصت‌های شغلی جدید ایجاد شود تا بخشی از اثرات ناشی از خشکسالی کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای ایجاد فرصت‌های شغلی می‌توان با انجام کارهایی از قبیل راه‌اندازی بازارچه، کوله‌بری و فعال‌تر کردن بخش تجارت در منطقه سیستان شرایط بهبود وضعیت اشتغال را به وجود آورد.

پایانه و بازارچه مرزی میلک در شهرستان هیرمند واقع شده و این شهرستان در ۳۴۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.