سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن کرونا به ۶۶۰۸ نفر در خراسان جنوبی

تا کنون ۶ هزار و ۶۰۸ نفر از افراد گروه یک در خراسان جنوبی واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به تزریق واکسن کرونا به ۶ هزار و ۶۰۸ نفر در خراسان جنوبی گفت: این افراد در مجموع ۱۳ هزار و ۵۶ دوز واکسن دریافت کرده اند.

او افزود: از این تعداد ۳ هزار و ۳۰۳ نفر از کارکنان حوزه درمان، ۵۴۷ نفر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی، هزار و ۳۴۵ نفر از کارکنان بهداشت، ۸۰۱ نفر از بیماران خاص، ۱۵۰ سالمند ساکن در خانه‌های سالمندان، ۷۷ نفر از جانبازان، ۱۱۴ پارکبان، ۲۵۱ نفر از پزشکان نظام پزشکی و ۲۰ نفر از کارکنان آرامستان‌ها هستند.

شریف زاده اشاره‌ای هم به نوع واکسن‌های تزریق شده کرد و ادامه داد: ۲ هزار و ۱۰ نفر واکسن اسپوتنیک وی روسی، ۹۰۳ نفر واکسن سینوفارم چینی، ۶۵۰ نفر واکسن بهارات هندی و ۵ هزار و ۷۸۰ نفر واکسن آسترازنکا کره جنوبی را دریافت کردند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونا ویروس در استان، حال همه این افراد را مطلوب دانست و عنوان کرد: تا کنون گزارشی از عارضه شدید در این افراد و یا ابتلای آنان به کرونا گزارش نشده است.

او از ورود بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ دوز واکسن برای تزریق به سالمندان بالای ۸۰ سال به استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد واکسیناسیون گروه دوم با تزریق به این افراد از فردا آغاز شود.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.