سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی البرز/ پلمب بدون اخطار در انتظار متخلفین

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: اماکن ورزشی دولتی در صورت باز بودن و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا فسخ قرارداد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان البرز، گفت: متاسفانه این بیماری روند صعودی در بسیاری از استان های کشور به ویژه البرز را طی می کند که این مسئله اهمیت رعایت دستور العمل ها و اجرای محدودیت‌های لازم را بیشتر می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز افزود: در چنین وضعیتی حفظ سلامت جامعه و شهروندان به ویژه ورزشکاران ، در اولویت تمام برنامه های اداره کل ورزش و جوانان البرز و در این راه به هیچ وجه مماشات و کوتاهی نخواهیم کرد.

جانعلی گفت: به اطلاع همگان می رسانیم که اماکن ورزشی دولتی در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و باز بودن، فسخ قرارداد خواهند شد.

او با بیان این که  تعطیلی باشگاههای ورزشی در وضعیت قرمز کرونا الزامی است افزود: همچنین باشگاه های ورزشی خصوصی نیز در صورت تخلف و باز بودن، قبل از اخطار پلمب می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت:  از تمام اماکن ورزشی دولتی و باشگاه های خصوصی می خواهیم که به هیچ عنوان در چنین شرایطی سهل انگاری نداشته و نسبت به تعطیلی و اجرای کامل مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام کنند، چرا که با متخلفین برخورد جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.