سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ متخلف قطع شبانه درختان در مهاباد شناسایی شدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: ۴ متخلف قطع شبانه درختان روستای برجو در مهاباد شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت این اداره ۴ متخلف قطع شبانه درختان که بدون اخذ مجوز ۱۲ اصله درخت در روستای برجو از توابع خلیفان را قطع کرده بودند، تحویل مراجع قضایی دادند.

پاتو با اعلام اینکه متخلفان در حال قطع ۱۲ اصله درخت بید بودند که بدون اخذ مجوز آن را قلع و قمع می کردند، افزود: متخلفان  به استناد ماده ۶۸۶ قانون مجازات اسلامی به جزای نقدی و حبس تعزیری محکوم خواهند شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد در خصوص نحوه برخورد با متخلفان قطع درختان جنگلی نیز اذعان کرد: برای قطع هر درخت ۱۵۰ هزار تا یک میلیون تومان جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


«پاتو» با اشاره به افزایش پدیده قاچاق چوب به سبب طرح ملی تنفس جنگل‌های شمالی، ادامه داد: برخی افراد سودجو از افزایش قیمت چوب نهایت سوء استفاده را می‌کنند و با قطع درختان کنار رودخانه‌ها و آبراهه‌ها به طور غیرقانونی دست به قاچاق و فروش آن می‌زنند.

این مقام مسئول از دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های این شهرستان خواست در صورت مشاهده قطع درختان توسط افراد متخلف مراتب را با استفاده از سامانه گویای ۱۵۰۴ به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.