سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی مطرح کرد؛

سکوت وزارت راه و شهرسازی درباره جابه جایی فرودگاه مشهد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: وزارت راه و شهرسازی درباره طرح جابه جایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد سکوت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدکمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: وزارت راه و شهرسازی درباره موافقت یا مخالفت با طرح جابه جایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد هیچ اظهاری نظری تاکنون نداشته است.

او با بیان اینکه از زمان حضور در استان نشست‌ها و جلسات زیادی پیرامون این موضوع با دستگاه‌های مرتبط انجام داده ایم، افزود: متولی موضوع فرودگاه‌ها وزارت راه و شهرسازی است و نماینده ان‌ها در استان یعنی اداره کل فرودگاه‌ها نیز تاکنون طرحی که مکان جدید فرودگاه مشهد را مشخص کند ارائه نکرده است و هنوز در مرحله مطالعات این طرح می‌باشند.


بیشتربخوانید

منع پروازهای خارجی لنگ بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور!


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: به هرحال برای هرگونه جابه جایی این فرودگاه ابتدا باید نظر وزارت راه و شهرسازی اعلام شود که ما همچنان منتظر نظر آن‌ها هستیم و در صورت موافقت با این موضوع از سوی تهران، هرگونه اقدامی که در استان لازم باشد را انجام خواهیم داد.

میرجعفریان در مورد مکان شهرک فرودگاهی مشهد نیز بیان کرد: در این باره هیچ گونه اطلاعی ندارم؟!

او در مورد زمان افتتاح فرودگاه گناباد نیز تصریح کرد: در ماه‌های پایانی سال قبل قرارداد تکمیل محوطه و دیوار کشی این فرودگاه که تا حدودی ناقص بود انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: در صورتی که پیمانکاران به تعهدات خود در این پروژه در زمان تعیین شده عمل کنند انتظار می‌رود در شش ماهه اول امسال این فرودگاه افتتاح و خدمات رسانی به مردم را آغاز نماید.

منبع:قدس آنلاین

انتهای پیام///ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.