سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان:

مشکل آبادان و خرمشهر عدم آماده بودن زیرساخت هاست

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور گفت: آبادانی منطقه نیازمند یاری مسئولان و اعتبارات عمرانی مناسب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان گفت: مردم آبادان و خرمشهر ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتند و انتظار داشتند منطقه آزاد اروند، به ویرانی‌های شهرشان پایان دهد.

او افزود: برخلاف سایر مناطق با اینکه در آبادان اعلام منطقه آزاد اروند شد زیرساخت‌ها فراهم نشد از این رو هر کاری هم که از سوی مسئولان انجام شد نه به چشم آمد و نه توقعات مردم را برآورده کرد امام جمعه آبادان تاکید کرد: در منطقه آزاد اروند با این حوزه جغرافیایی و جمعیتی و زیرساخت‌هایی که فراهم نبود یک دغدغه فکری و بحران فکری برای مردم ایجاد شد

امام جمعه آبادان تصریح کرد:کم کم اعتبارات استانی کمتر شد، تحریم‌ها باعث شد امروز شاهد از کار افتادن بنادر و گمرکات باشیم.

او خطاب به مسئولان ارشد منطقه آزاد گفت: اسماعیل زمانی زحماتی کشید که به دلیل مشکلات موجود دیده نشد و آن به این دلیل است که توقعات مردم محقق نشد.

اختصاص اعتبارات لازم برای عمران و آبادانی شهرستان

امام جمعه آبادان افزود:در بررسی کارنامه افراد فقط نکات منفی را نباید نگاه کرد، مشکل آبادان و خرمشهر عدم آماده بودن زیرساخت هاست.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور اضافه کرد: امروز که بندر و گمرک با چالش‌هایی روبرو شده، مردم حتی ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی را هم از چندی پیش مشغول به اشتغالزایی شدند نمی‌بینند.

او تصریح کرد: قرار بود بعد از ۸ سال منطقه آزاد که راه اندازی شد، عمران و آبادی مانند قبل از انقلاب به وجود آید، اما امروز شاهد آن هستیم که موانع برداشته نشده و با وجود اعتبارات کم نمی‌توان توقعات مردم را محقق کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور از مسئولانه منطقه آزاد خواست با اختصاص اعتبارات مناسب در عمران آبادانی مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند را یاری کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.