سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم کمک‌های مؤمنانه ویژه ماه مبارک رمضان

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم کمک‌های مؤمنانه ویژه ماه مبارک رمضان، گفت : ۷۵ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) که متشکل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت که بنا بر آن در طول این ماه و مناسبت‌های مختلف بحث توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مؤمنانه را داشته باشیم.

او گفت : در این راستا سپاه پاسداران توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان، کمیته امداد ۵۰ هزار بسته و ستاد اجرایی ۱۵ هزار بسته که در مجموع ۷۵ هزار بسته معیشتی می‌شود را عهده‌دار شدند که بخشی از این بسته‌ها در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی به کمک خیران و با محوریت روحانیت در سطح شهرستان کرمانشاه حدود ۲۰۰ نانوایی را در محلات فقیرنشین و حاشیه‌نشین هماهنگ کرده‌ایم که نان رایگان بین همشهریان توزیع کنند.

او اشاره‌ای هم به فعالیت گروه‌های جهادی داشت و افزود: یکی از گروه‌های جهادی به نیت میلاد امام حسن مجتبی (ع) تعدادی گوسفند را ذبح و قربانی و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

هزارخانی گفت: توزیع غذای گرم و افطار هم با همکاری کمیته امداد از ابتدای ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان‌ها در دستور داریم که در روز میلاد امام حسن (ع) این برنامه دنبال خواهد شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.