سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی:

از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا حمایت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: تصمیمات خوبی جهت حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا با توجه به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی‌های طولانی مدت اتخاذ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی گفت: تصمیمات خوبی جهت حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا با توجه به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی‌های طولانی مدت اتخاذ شده است.

او افزود: در ستاد کرونا مقرر گردید به مالیات‌هایی که متعلق به سال قبل بوده و موعد آن فرارسیده است، مهلت داده شود و بصورت اقساط و بدون سود دریافت شود و حداکثر تخفیفات برای دریافت مالیات اعمال شود.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد، شهرداری‌ها در زمینه دریافت عوارض کسب و کار یا حق پیشه حداکثر مهلت و تخفیفات را داشته باشند.

او ادامه داد: در زمینه وصول چک‌هایی که موعد آن فرارسیده است نیز مقرر شد، با توجه به تعطیلی کسب و کار و ممنوعیت ستاد استانی مقابله با کرونا برای مصوب نمودن قانون بطور مستقل از ستاد ملی، این امر توسط بانک‌ها مدیریت و سوء سابقه برای صاحبان چک که کسب و کار آن‌ها در حال حاضر تعطیل است، اعمال نشود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.