سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان فاز اول واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، از پایان فاز اول واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و گفت: در مجموع در این فاز ۱۹ هزار و ۲۱۶ دُز تزریق شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از پایان فاز اول واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و گفت : در فاز اول واکسیناسیون که ویژه کادر بهداشت و درمان و جمعی از افراد در معرض خطر بود، ۱۹ هزار و ۲۱۶ دُز واکسن تزریق شد.

او گفت : از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۷ دُز به پرسنل درمانی، ۴ هزار و ۳۳۳ دُز به پرسنل حوزه بهداشت، ۳۳۶ دُز به پرسنل فوریت‌های پزشکی تلقیح شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه افزود: از سایر دریافت کنندگان واکسن پزشکان عضو سازمان نظام پزشکی به تعداد یک هزار و ۱۲۸ دُز، هفت نفر پرسنل آزمایشگاه‌های دامپزشکی، ۱۷ نفر غسال و ۱۴۵ نفر پاکبان بوده‌اند.

او افزود: در این فاز ۴۴۹ دُز به سالمندان و یک‌هزار و ۶۰۸ دُز به جانبازان تزریق شد و در مرحله بعد، سالمندان و بیماران خاص واکسینه خواهند شد.

شکیبا ادامه داد: با تمهیدات و اقدامات انجام شده و با بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای واکسیناسیون و مقابله با موج جدید کرونا، خوشبختانه استان کرمانشاه در زمینه واکسیناسیون شرایط مطلوبی دارد.

او افزود: مردم از تجمع در خانه‌های سلامت و مراکز بهداشتی پرهیز کنند هیچ محلی برای ثبت نام واکسن کرونا و نوبت‌گیری تزریق اعلام نشده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.