سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی:

حل مشکلات نایسر نیازمند همدلی مسئولان است

فتحی گفت: نبود بیمارستان، کمبود فضای آموزشی، نبود فضای ورزشی از مشکلات نایسر است که لازم است با همدلی مدیران شاهد کار بزرگی در این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای و رییس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست هماهنگی رفع مشکلات عمرانی و زیرساختی ناحیه منفصل شهری نایسر، ضمن تقدیر از نگاه مثبت حاکمیت به توسعه استان کردستان، گفت: در برنامه‌ای کوتاه مدت و عملیاتی منطقه نایسر همزمان با حاشیه شهر‌های مشهد و اصفهان با بهره مندی از اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری و همراهی استاندار محترم و مدیران جهشی محسوس در توسعه خواهد داشت.

او افزود: بر اساس وعده‌ای که به مردم نایسر داده شد، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمری در خصوص جذب منابع مالی برای رفع کمبود‌های عمرانی نایسر انجام گرفت و با دیدگاه مثبت دفتر رهبری و وزارت کشور، شاهد همگرایی مناسبی در این خصوص هستیم.

فتحی با اشاره به اینکه مردم نایسر لایق بهترین امکانات شهری هستند، اظهار داشت: نبود بیمارستان، کمبود فضای آموزشی، نبود فضای ورزشی و خلا بزرگ در حوزه فرهنگ از سایر مشکلات نایسر است که لازم است با همدلی مدیران شاهد کار بزرگی در این حوزه باشیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: مجوز بیمارستان نایسر از وزارت بهداشت اخذ شده و با تکمیل طرح‌های مطالعاتی و تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: دسترسی به درمانگاه شبانه روزی مناسب و با نرخ دولتی از مطالبات به حق مردمی است که به زودی شاهد رفع این نگرانی خواهیم بود.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس بیان کرد: از نهاد‌های دولتی خواستارم که در اجرای این پروژه مهم، از ظرفیت نهاد‌های مردمی و معتمدین نایسر هم استفاده کنند. 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.