سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار میانه تسریع در روند اجرای پروژه دبیرستان زینبیه را خواستار شد

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه پیمانکار پروژه دبیرستان شهدای زینبیه بر ضرورت تامین اعتبار کشوری این پروژه برای تسریع در اجرای آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه در بازدید از پروژه ۱۸ کلاسه دبیرستان شهدای زینبیه با اشاره به ملی بودن پروژه گفت:تخصیص اعتبارات لازم، مانع از وقفه در ادامه فرایند ساخت این دبیرستان می‌شود.

او امروز همچنین از مراحل تکمیلی و پایانی طرح توسعه کتابخانه عمومی پیامبر رحمت نیز بازدید کرد و ضمن قدردانی از پیمانکار پروژه و پیگیری مسئولان در تسریع روند اجرای آن، از بهره برداری این پروژه در خرداد ماه خبر داد.

او با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی اجرای این پروژه افزود: امیدواریم در ماه آینده با سپری شدن مرحله ایزوگام، گاردریل و هندریل، این پل در راستای کاهش ترافیک ورودی شهر از سمت تبریز، به بهره برداری برسد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه همچنین در بازدید از عملیات بهسازی و آسفالت مسیر روستای شیخدرآباد اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام یافته و تامین اعتبارات لازم این مسیر که در مرحله لکه گیری قرار دارد مرحله آسفالت آن آغاز خواهد شد.

مشایخی به آغاز عملیات بهسازی مسیر میانه – هشترود نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت ۸۰ درصدی در مرحله زیرسازی قرار دارد و بعد از این مرحله آسفالت ریزی آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.