سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی و آسفالت بیش از ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های لرستان در سال ۱۴۰۰

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بهسازی و تعریض، روکش آسفالت، چیپ سیل، فوگسیل و لکه گیری هندسی در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، عارف امرایی،معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در راستای نگهداری از راه‌های استان، بهسازی و تعریض، روکش آسفالت، روکش حفاظتی چیپ سیل و فوگسیل (روکش حفاظتی) و لکه گیری هندسی ۴۰۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.
او افزود: با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات و نیروی انسانی فعال در شهرستان‌ها اصلاح ۲۲ نقطه و مقطع پرتصادف را در سال ۱۴۰۰ به سرانجام می‌رسد.
امرایی تصریح کرد: اصلاح ۲۰۱ کیلومتر شیب شیروانی و ۱۶۴ کیلومتر شانه سازی نیز از دیگر برنامه‌های معاونت راهداری لرستان در سال ۱۴۰۰ است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: به منظور نگهداری از پل‌ها و ابنیه فنی موجود در سطح راه‌های استان با استفاده از ماشین آلات و نیروی انسانی در اختیار، تنقیه و دریواسیون بیش از پنج هزار دستگاه پل، تنظیم بستر ۲۰۰ دستگاه پل بزرگ و بازدید دوره‌ای ابنیه فنی در اولویت کاری قرار دارد.
امرایی افزود: به منظور ارتقای ایمنی راه‌های استان امسال در صورت ابلاغ به موقع اعتبارات، خط کشی بیش از سه هزار کیلومتر از راه‌های استان، پشتیبانی ۱۵۰ کیلومتر روشنایی، نصب بیش از ۱۵هزار عدد انواع علائم ایمنی افقی و عمودی جزو برنامه‌های اولویت‌دار راهداری لرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.