سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳ پروژه درمانی به مناسبت هفته سلامت در اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در پنجمین روز هفته سلامت ۳ پروژه درمانی در بیمارستان‌های استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در مراسم افتتاح پروژه‌های درمانی در پنجمین روز هفته سلامت از افتتاح بخش اورژانس مامایی بیمارستان علوی اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اورژانس مامایی قبلا دارای ۴ تخت بود بعد از توسعه و بهسازی و افزایش فضای فیزیکی، تعداد تخت‌ها به ۸ تخت افزایش یافته و در خدمت هم استانی‌های می‌باشد.

او افزود: این پروژه که امروز با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و در بازه زمانی دی ماه الی اسفندماه ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید دارای دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته و پزشکان زنان و زایمان بوده و خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مادران باردار و پرخطر استان ارائه خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل همچنین از افتتاح بخش سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل خبر داد و افزود: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام رضا (ع) ۱۶ مولتی اسلایس دارای برند Canon جزو دستگاه‌های پیشرفته و معتبر جهانی است که از محل پروژه ICERP (پاسخ به فوریت کووید۱۹) تامین و برای خرید، آماده سازی محل پروژه و تجهیزات جانبی از جمله UPS، اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

حبیب زاده اظهار داشت: دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان نیز که دارای ظرفیت ۶۱۶ لیتر بر دقیقه بوده با اعتباری بالغ بر ۲/۵ میلیارد تومان نصب و راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.