سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأثیر جمعیت شناور بر فرهنگ مردم تفت

فرماندار تفت گفت: حضور جمعیت شناور از نقاط مختلف در این شهرستان، یکی از عوامل آسیب و تهدید فرهنگی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت، حضور جمعیت شناور از نقاط مختلف در این شهرستان را با توجه به ییلاقی وگردشگری بودن آن  یکی از عوامل آسیب و تهدید فرهنگی شهرستان دانست و گفت: یکی از تهدید‌های حضور جمعیت شناور از نقاط مختلف در تعطیلات و ایام پایانی هفته در نقاط ییلاقی و گردشگری آسیب‌هایی است که به فرهنگ اصیل این شهرستان وارد می‌شود و باید با برنامه‌ریزی مناسب این تهدید به یک فرصت ارزشمند برای توسعه همه جانبه شهرستان تبدیل شود.

او افزود: آسیب‌های اجتماعی باید از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان احصاء تا در جلسات بعدی نسبت به اولویت‌بندی این آسیب‌ها اقدام و با طراحی یک نقشه راه در بازه زمانی مشخص این مسائل رفع شود.

نوکار با اشاره به مشکلات فرهنگی ناشی از سکونت اتباع خارجی در سطح شهرستان اظهار کرد: با برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان اداره کل اتباع خارجی استان سامان‌دهی این موضوع در دست اقدام است و اسکان اتباع مجاز فقط در مهمانشهر انصار تفت امکان‌پذیر خواهد بود.

او به فعال‌سازی ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به‌عنوان یک ابزار برای مقابله با فرهنگ نادرست اشاره و تصریح کرد: سعی خواهد شد با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان برای برخورد با آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش فعال شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.