سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۱۰ کپسول اکسیژن ساز به بیمارستان ولیعصر (ع)

رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند از اهدای ۱۰ کپسول اکسیژن ساز از محل موقوفات شهرستان بیرجند به بیمارستان ولیعصر (عج) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام خدایی رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند با اشاره به این که اداره اوقاف امانت دار موقوفات است و یکی از وظایف ذاتی آن اجرای نیات واقفین در زمان و مکان تعریف شده است، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اداره اوقاف با نیت واقفین در حوزه های دارو، درمان و تجهیزات پزشکی به کمک کادر پزشکی آمده است.

او افزود: درآمد حاصل از موقوفات امیر اسماعیل، امیر ابراهیم و سید حسین آذرکار در زمینه‌های دارو، درمان و تجهیزات پزشکی شهرستان بیرجند هزینه می‌شود.

حجت الاسلام خدایی اظهار کرد: امروز ۱۰ کپسول اکسیژن ساز با هدف کمک به بیماران کرونایی بیمارستان ولیعصر (ع) شهرستان بیرجند اهداء شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان بیرجند با اشاره به این که ظرفیت اکسیژن این دستگاه‌ها ۴۰ کیلوگرم می‌باشد، تصریح کرد: ارزش ریالی این ۱۰ دستگاه ۴۰ میلیون تومان برآورد شده است.

او ادامه داد: در گذشته نیز اداره اوقاف با هدف کمک به کادر درمان و کاهش بیماری کرونا دستگاه الکتروشوکی به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان و همچنین ۷۰ هزار ماسک تهیه و بین مردم توزیع کرده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.