سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۸۱۳ هزار میلیارد ریال وام به بانک‌های خراسان رضوی

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: شبکه بانکی خراسان رضوی در سال گذشته ۸۱۳ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف تسهیلات پرداخت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید صفایی نیکو دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: شبکه بانکی خراسان رضوی در سال گذشته ۸۱۳ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف تسهیلات پرداخت کرده است؛ از این میزان تسهیلات ۳۳ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال مربوط به ازدواج بوده که به ۶۷ هزار و ۷۱۹ نفر پرداخت شده است و چهار هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال مربوط به تسهیلات اشتغال بوده که به ۱۰ هزار و ۴۷۲ نفر پرداخت شده است.

او افزود: سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از تسهیلات پرداختی اشتغال مزبور، ۲ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال برای ۶ هزار و ۷۰۵ نفر، سهم بهزیستی هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال برای سه هزار و ۳۰۶ نفر و سهم مشاغل خانگی ۱۴۱ میلیارد ریال برای ۴۶۱ نفر بوده است.


بیشتر بخوانید



دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی ادامه داد: از کل تسهیلات پرداختی شبکه بانکی استان در سال گذشته، ۶۹۷ میلیارد ریال مربوط به تسهیلات بافت فرسوده به ۲۸ مورد در خراسان رضوی و ۲ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال مربوط به اشتغال روستایی برای ۲ هزار و ۷۰۳ فقره در استان بوده است.

صفایی نیکو بیان کرد: پارسال از محل تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۹ (برنامه اشتغال گسترده و مولد) نیز هفت هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال تسهیلات به هزار و ۸۰۵ نفر در خراسان رضوی پرداخت شد.

او تصریح کرد: مانده منابع موثر شبکه بانکی خراسان رضوی در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۹۸ به میزان ۴۱.۷۳ درصد افزایش یافته و مانده مطالبات شبکه بانکی در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ نیز ۲.۶۳ درصد کاهش یافته است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی تاکید کرد: ۳۳ بانک در خراسان رضوی وجود دارد که ۳۰ بانک عضو شورای هماهنگی بانک‌ها هستند و از این تعداد ۲۵ بانک اطلاعات مربوط به تسهیلات پرداختی و مانده آن را به شورا اعلام کرده اند.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.