سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

۵۰ درصد بیماران کرونایی در میهمانی های خانوادگی مبتلا می‌شوند

سلمان زاده با بیان اینکه متاسفانه در جنوب غرب خوزستان میهمانی‌های خانوادگی همچنان در حال برگزاری است گفت: ۵۰ درصد بیماران کرونایی در این میهمانی‌ها مبتلا می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برخی ساکنان جنوب غرب خوزستان ویروس کرونا را ساده گرفته و توجهی به هشدارها ندارند.

او افزود: مردم در چنین شرایطی باید نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و حضور نیافتن در تجمع ها بیشتر از گذشته احساس مسوولیت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: چنانچه روند افزایشی ابتلا به کرونا ادامه داشته باشد بیمارستان‌های منطقه ظرفیت پذیرش مبتلایان جدید را ندارند.

سلمان زاده بیان کرد: متاسفانه اوج کرونا در حال طولانی شدن است و نفس های کادر درمان به شمارش افتاده و در حال فرسوده شدن هستند.

او افزود: ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه در این منطقه تکمیل شده و ۴۵ بیمار بدحال در این بخش بستری هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تنها با همکاری مردم، مسئولان و اصناف می توان این موج را پشت سر گذاشت که متاسفانه این همکاری در منطقه بسیار کمرنگ است.

اجرای محدودیت های کرونایی

سلمان زاده خواستار ضمانت اجرایی محدودیت‌های کرونایی در منطقه شد و افزود:متاسفانه برخی اصناف و دست فروشان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و باعث تجمع شهروندان می‌شوند.

او بیان کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان آبادان افزایش یافته است و تا وقتی به این باور نرسیم که مردم تعیین کننده قطع انتقال زنجیره بیماری کووید ۱۹ هستند، همچنان شاهد افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌ها خواهیم بود.

سلمان زاده افزود: تمامی مطب‌های فعال در منطقه باید به گونه‌ای بیمار را پذیرش کنند که باعث تجمع نشوند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.