سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر تبلیغات زودهنگام در تعیین صلاحیت داوطلبان انتخابات شورا

رییس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در پلدختر گفت: تبلیغات زودهنگام داوطلبان به طور کامل رصد می‌شود و در تعیین صلاحیت آنان تاثیر دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،جلال گراوند ،رییس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در پلدختر بر لزوم رعایت قانون تبلیغات توسط نامزد‌های شورا‌های اسلامی تاکید و اظهار کرد: برخی داوطلبان و هواداران در فضای مجازی به اشکال مختلف اعم از انفرادی و گروهی اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده اند.

او  افزود: هرگونه تبلیغات زود هنگام از سوی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به هر نحوی، جزو تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود و می‌تواند در تایید یا رد صلاحیت آنان تاثیر بگذارد.

او  ادامه داد: فردی که می‌خواهد به عنوان عضو شورای اسلامی شهر یا روستا در چارچوب قوانین و مقررات به مردم خدمت کند، ابتدا باید خود، عامل به قانون باشد.

گراوند رعایت نکردن مقررات انتخاباتی از سوی داوطلبان را به منزله عدم تقید به قانون دانست و یادآور شد: هیات نظارت بر انتخابات، تبلیغات غیرقانونی و زودهنگام داوطلبان را مورد توجه قرار می‌دهد و صلاحیت این افراد را با دقت بیشتری بررسی خواهد کرد.

او  افزود: تعیین صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر براساس قانون و استعلامات چهارگانه است، هیچ گونه سلایق سیاسی در آن دخالت ندارد و نتایج بررسی‌ها در هیات نظارت شهرستان پلدختر دوشنبه ششم اردیبهشت اعلام می‌شود.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.