سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

الزام به فعالیت حضوری کارمندان و رعایت نکردن دورکاری تخلف است

آشناگر گفت : اصرار مدیران دستگاه های اجرایی درباره نگه داشتن کارمندان در محیط کار و رعایت نکردن دورکاری ها ، خلاف قانون است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت : گزارش هایی وجود دارد که برخی مدیران دستگاه های اجرایی به رغم وجود مصوبه الزام دورکاری در شرایط کرونایی ، اصرار دارند کارکنان در محیط کاری حضور داشته باشند و این موضوع خلاق قانون و تخلف است .

او با بیان اینکه الزامی وجود ندارد که کارکنان دستورات خلاف قانون مدیران را اجرایی کنند تاکید کرد: کارکنان گزارش این تخلفات را اعلام کنند.

استاندار سمنان همچنین اعلام کرد : با توجه به حضور برخی شهروندان در پارک ها ، شهرداری ها باید محدودیت تردد در این اماکن را نیز اعمال کنند.

آشناگر با اشاره به برگزاری مراسم شب های احیا و نیز نماز عید فطر گفت : این مراسم در شهرستان های با رنگ بندی زرد و آبی در مدت محدود و در حسینیه ها ، مساجد و اماکن سربسته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی قابل برگزاری است.

او افزود: در شهرستان های با رنگ بندی قرمز و نارنجی ، این مراسم در مدت حداکثر دو ساعت ، در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قابل برگزاری است .

استاندار سمنان همچنین خاطرنشان کرد: واکسیناسیون عمومی علیه کرونا در استان سمنان آغاز شده و متناسب با جمعیت واکسن در اختیار این استان قرار می گیرد.

انتهای پیام /گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.