سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای گام پنجم کووید-۱۹ در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

روند اجرای مانور تشدید رهگیری بیمارن کرونایی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در آبادان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در هفتمین نشست بررسی مانور تشدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مبارزه با پاندمی کووید-۱۹ با اجرای آغاز واکسیناسیون عمومی گروه های پرخطر وارد مرحله جدیدی شده است و پس از انجام واکسیناسیون کارکنان حوزه سلامت اکنون نوبت به گروههای پرخطر رسیده است و به تدریج سایر گروههای مردمی واکسن را دریافت خواهند کرد .

او افزود: تا انجام کامل واکسیناسیون عمومی برای همه شهروندان، بهترین راه مبارزه با این ویروس همچنان پیشگیری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است که توجه به اجرایی کردن گام پنجم کووید-۱۹ در قالب طرح شهید سلیمانی همانند گام چهارم بسیار کمک کننده خواهد بود.

در این نشست مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریها معاونت بهداشت گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی طی ۲۰ هفته از  اجرایی شدن این طرح در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان ارائه داد.

رؤسای مراکز بهداشت آبادان و خرمشهر، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان، رئیس اداره روابط عمومی، مدیران و کارشناسان گروههای ستادی معاونت بهداشت و نماینده مشارکت‌های اجتماعی این دانشکده از حاضرین در این نشست بودند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.