سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش اقبال:

برخی ادارات وضعیت مطلوبی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ندارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : اخبار و اطلاعاتی که از برخی ادارات دریافت می‌شود وضعیت مطلوبی را در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نشان نمی‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید به نظارت جدی‌تر بر وضعیت ادارات و دستگاه‌ها در استان، گفت : اخبار و اطلاعاتی که از برخی ادارات دریافت می‌شود وضعیت مطلوبی را در رعایت دستورالعمل های بهداشتی نشان نمی‌دهد در حالیکه مدیران باید پیشگام در رعایت موارد بهداشتی باشند.

او با تاکید بر مراقبت و جدیت بیشتر مدیران ادارات در رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت : اگر روند موجود ادامه پیدا کند باید منتظر پدیداری مشکلات اجتماعی باشیم.

او افزود: هر مدیری مسئول رعایت دستورالعمل ها در مجموعه زیر نظر خود به حساب می‌آید و باید ضمن نظارت جدی تری بر وضعیت واحد‌های تابعه در شهرستان‌ها، پاسخگوی شرح وظایف خود باشد.

خوش اقبال با بیان اینکه امید مردم در شرایط سخت اقتصادی به مسئولان است، افزود: انتظار می‌رود مدیران ورود جدی به مباحث کرونا در ۲ هفته پیش رو داشته باشند چرا که هفته‌های سختی در پیش داریم.

او با اشاره به وضعیت استان در پیک کنونی بیماری کرونا ادامه داد: اگر این روند ادامه پیدا کند شک نکنید مشکلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی را نیز پیش رو خواهیم داشت.

معاون استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر همراهی هر چه بیشتر نهاد‌ها و دستگاه‌ها با دانشگاه علوم پزشکی گفت: هیچ اهمیتی بالاتر از سلامت جامعه نیست و غیبت مدیران در جلسات ستاد کرونا پذیرفتنی نیست و این موضوع حتما پیگیری خواهد شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ali
۱۳:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. خیلی از ادارات اصلا نفرات کم نکردن و همه هرروز میریم اداره، از سازمان اداری و استخدامی و ستاد کرونا خواهش میکنم به ما کمک کنند.