سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع کود ازته محصولات شتوی در ارسنجان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از توزیع یک هزار و ۷۴۰ تن کود ازته سهمیه محصولات شتوی در ارسنجان بر اساس ثبت نام متقاضیان در سامانه مزرعه برکت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسینی خرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان،  با اشاره به اینکه  دهم اردیبهشت ماه آخرین فرصت توزیع کود ازته سهمیه گندم و جو آبی در سامانه مزرعه برکت بوده، گفت: تمامی کشاورزان شتوی کار ارسنجانی که تا کنون موفق به ثبت نام و دریافت کود ازته نشده اند در فرصت باقیمانده با مراجعه  به آدرس https://mazraeh-barkat.ir/login مذکور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او، بیان کرد: کشاورزان شتوی کار از طریق گروه‌های مجازی شهرستان سطح زیر کشت خود را برای بررسی و ثبت در سامانه جامع پهنه بندی به منظور احراز شرایط ثبت نام در سامانه مزرعه برکت اعلام کنند.

خرمی، برنامه ریزی بهتر، تسهیل در تحویل کود، نظارت دقیق تر، نبود نیاز به مراجعه حضوری کشاورزان به مراکز جهاد کشاورزی، تامین کود و حرکت به سمت دولت الکترونیک و امکان ثبت نام با استفاده از تلفن همراه و رایانه شخصی را از مزایای سامانه مزرعه برکت بر شمرد که ارسنجان را از جمله هشت شهری بوده  که از ابتدای امسال  توزیع کود شیمیایی بر اساس سامانه مزرعه برکت انجام شده است.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.