سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز کارآزمایی بالینی واکسن ایران_کوبا + فیلم

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان از داوطلبان مشارکت در مرحله کارآزمایی بالینی واکسن کرونای تولید ایران و کوبا دعوت کرد زودتر نام نویسی کنند.

دکتر رضا فدایی مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: به منظور تامین بخشی از نیاز کشور به واکسن کرونا، طرح مشترک شرکت‌های کوبایی و ایرانی طراحی اجرا شده که ثمره آن تولید واکسن "کونژوگه" است.

او ادامه داد: همه افراد ۱۸ تا ۸۰ساله به جز خانم‌های باردار و شیرده همچنین افرادی که بیماری حاد دارند می‌توانند داوطلب دریافت این واکسن شوند.

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان اظهار کرد: در واکسن کرونای "کونژوگه" آنتی ژنی که توانایی تولید آنتی بادی کرونا را در بدن دارد سوار بر واکسن کزاز و افزودنی‌های دیگر به آن اضافه شده و به شکل واکسن درآمده است.

فدایی تصریح کرد: این واکسن یکی از موثرترین و کم خطرترین انواع واکسن‌های موجود است.

او در پایان با اشاره به اینکه سهم استان اصفهان از واکسن "کونژوگه" ۳۵۰۰ دز است افزود: داوطلبان برای مشارکت در این طرح بزرگ علمی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.pasteurcovac.ir و یا تماس با شماره ۳۱۱۳ برای ثبت نام اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.