سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۵۷ موتور سیکلت مزاحم در شهرستان بیرجند

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ۵۷ دستگاه موتور سیکلت و ۶ خودروی متخلف در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان توقیف شده است.

سرهنگ شکوهی راد جانشین انتظامی شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به مزاحمت‌های موتور سوران متخلف برای شهروندان به ویژه در محدوده بلوار سلامت و بلوار پیامبر اعظم (ص)، طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با موتور سواران مزاحم فاقد پلاک، پلاک مخدوش و پلاک تا شده در شهرستان بیرجند اجرا شد.

او افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند با همکاری پلیس راهور و پلیس امنیت عمومی، ضمن هماهنگی با مقام قضائی ۵۷ موتورسیکلت و ۶ خودرو را که با انجام حرکات نمایشی و نامتعارف برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ شکوهی راد تصریح کرد: برخورد با موتور سیکلت‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش همواره در دستور کار پلیس بوده و با خاطیان برابر مقرارت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از شهروندان خواست با توجه به همه گیری ویروس منحوس کرونا و افزایش مبتلایان به این بیماری از تردد‌های شبانه بی مورد در معابر و خیابان‌ها پرهیز کنند و با رعایت محدودیت‌های مصوب شده ستاد استانی و ملی کرونا گامی در جهت قطع زنجیره انتقال این بیماری بردارند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.