سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تشدید کنترل بر فرآورده‌های خام دامی در همدان

مدیر کل دامپزشکی استان همدان از اجرای طرح تشدید نظارت بر سلامت فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محمودرضا رسولی، مدیر کل دامپزشکی استان همدان گفت: این طرح منظور تضمین سلامت و ارتقای کیفیت بهداشتی محصولات دامی مورد استفاده خانوار و روزه‌داران در ماه مبارک رمضان و اجرای دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه بهداشتی محصولات دامی مورد استفاده خانوار و روزه‌داران اجرا می‌شود.

او افزود: در ماه مبارک رمضان سربازان عرصه سلامت بر روند تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از قبیل قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، هتل‌ها، چلوکبابی‌ها، سردخانه‌ها، کشتارگاه‌های دام و طیور و کارگاه‌های بسته‌بندی، نظارت می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان ادامه داد: روزانه ۴۱ نفر کارشناس در سطح استان در قالب ۳۰ اکیپ ثابت و سیار در دو شیفت کاری صبح و بعدازظهر از ساعت ۸ تا ۲۰ بر تولید و عرضه مواد خام دامی نظارت می‌کنند.

رسولی تأکید کرد: مردم استان ضمن تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و تلفن‌های۴-۳۲۶۵۱۸۰۱-۰۸۱ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با آن‌ها صورت گیرد.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.