سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

بانک‌ها تا ۱۵ اردیبهشت خدمات غیرضروری ارائه نمی‌دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با توجه به پیک چهارم شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید در حال حاضر فقط خدمات ضروری در بانک‌ها ارائه می‌شود.

سیدحسن قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان اینکه جلسه کمیسیون هماهنگی با بانک‌ها با حضور استاندار تشکیل شد، گفت: در این جلسه مصوب شد که اقساط ماه‌های اسفند ۹۹، فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰ تسهیلات تشکل‌های آسیب دیده، به پایان دوره تسهیلات آن‌ها منتقل شود.

او افزود: همچنین وصول چک‌ها از طریق سامانه چکاوک انجام می‌شود و در صورت کسری وجه تا پایان هفته آینده برگشت زده نمی‌شود.

قاضی عسگر با اشاره به خدمات ضروری بانک‌ها از جمله مسدودی و رفع مسدودی حساب‌ها که از جانب قوه قضائیه ابلاغ می‌شود، تزریق وجه به خودپرداز‌ها و ضمانت‌های اعتباری برای فعالان اقتصادی، بیان کرد: تمامی این خدمات در شرایط محدودیت‌های کرونایی نیز ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه خدمات غیر ضروری از جمله افتتاح حساب، دریافت و پرداخت وجه نقد، دریافت تسهیلات جدید و... ارائه نمی‌شود.

او در پایان، ساعات کار بانک‌ها را مانند قبل، یعنی ۸صبح الی ۱۳ اعلام و بیان کرد: مدیریت امور شعب با یک سوم ظرفیت کارکنان، اما درباره بقیه آن‌ها، نیمی از تعداد شعب فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.