سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی دانش آموز کاشانی به مسابقات جهانی المپیاد جغرافیا

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: محسن دانش آموز کاشانی به مسابقات جهانی المپیاد جغرافیا راه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سعید مکاریان نوش آبادی معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: شانزدهمین دوره المپیاد‌های دانش آموزی جهانی جغرافیا در دنیا با هدف معرفی اهمیت این علم برگزار می‌شود که سال گذشته نخستین دوره آن در ایران برگزار شد.

او افزود: محسن نماینده نیاسر از کاشان، عضو تیم ملی دانش آموزی المپیاد جغرافیای ایران است که در مسابقات جهانی به میزبانی ترکیه شرکت می‌کند.

مکاریان نوش آبادی گفت: سیدعلی قیومی قمصری که موفق به کسب طلا در مرحله کشوری شده بود، در اردوی نهایی از شرکت در مسابقات جهانی باز ماند.

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: به علت شیوع بیماری کووید ۱۹ هفدهمین دوره المپیاد بین‌المللی دانش آموزی جغرافیا که قرار بود تابستان ۲۰۲۰ در کشور ترکیه برگزار شود، امسال برگزار می‌شود.

اولین دوره آموزشی المپیاد ملی جغرافیا با حضور ۴۰ نفر برگزار شد که در مرحله اول و دوم المپیاد جغرافیای کشوری صاحب رتبه‌های برتر شده بودند و از مجموع هشت نفر در دوره نهایی، چهار نفر اعزامی به المپیاد جهانی ۲۰۲۰ استانبول مشخص شد.

اولین دوره المپیاد جغرافیا از سال ۱۹۹۶ برگزار شد که دوره‌های برگزاری آن از سال ۲۰۱۲ به طور سالانه تغییر پیدا کرد، اما اولین دوره المپیاد جغرافیا در ایران سال ۹۸ -۹۷ برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.