سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آلومینیوم سازان نتوانستند پیکان سواری کند

تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تساوی با پیکان تهران رضایت داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،درهفته بیست و یکم تیم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم آلومینیوم اراک میزبان پیکان تهران بود و به تساوی با این تیم رده یازدهمی جدول رضایت داد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد، نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی پس از ۹۰ دقیقه بازی به دومین تساوی با نماینده فوتبال پایتخت قانع شد.

با توجه به تقارن بازی‌ها با ماه مبارک رمضان این مسابقه در ساعت ۲۱ برگزار شد و محمد خدابنده لو در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی برای پیکان گل زنی کرد و ۲۰ دقیقه بعد حامد پاکدل با ضربه پنالتی گل تساوی آلومینیوم اراک را وارد دروازه پیکان کرد تا یک تساوی دیگر در کارنامه منصوریان ثبت شود.

دیدار رفت دو تیم شنبه ۲۲ آذر سال گذشته، در تهران با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

یک امتیاز این دیدار اگر چه آلومینیوم را یک پله ارتقا داد، اما موجب صعود ۲ پله‌ای پیکان تهران در جدول
لیک برتر شد؛ در نتیجه این بازی آلومینیوم اراک ۲۹ امتیازه شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت و پیکان تهران هم ۲۶ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.

نماینده فوتبال استان مرکزی ۱۸ اردیبهشت در هفته بیست و دوم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پس از سال‌ها برای نخستین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته و به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح است بعد از فراز و نشیب‌های پایان نیم فصل اول و رفتن خطیبی و کنار گذاشتن خرمزی اکنون با هدایت علیرضا منصوریان به عنوان سومین سرمربی در لیگ برتر به پیش می‌رود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.