سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم زمان با ماه مبارک رمضان؛

ابناءالرضا (ع)؛ محفلی قرآنی برای نوجوانان در حرم رضوی

هم زمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل قرآنی ابناء الرضا (ع)، میزبان نوجوانان زائر و مجاور حرم مطهر رضوی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت:  "ابناءالرضا (ع)" محفل قرآنی در ایام ماه رمضان و با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی است که همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور جمعی از نوجوانان زائر و مجاور در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.


او افزود: در این محفل نورانی نوجوانان و قرآن آموزان دارالقرآن الکریم با صوتی زیبا آیات قرآن کریم را ترتیل خوانی و تلاوت می‌کنند؛ همچنین آموزش برخی از مفاهیم کلام وحی توسط کارشناسان قرآنی در قالب بازی، سرگرمی، قصه و نمایش به مخاطبان از برنامه‌های محفل قرآنی ابناء الرضا (ع) است.


بیشتر بخوانید


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی ادامه داد: اجرای برنامه‌های شاد قرآنی همچون تواشیح و همخوانی توسط گروه‌های هم خوانی نوجوان، برگزاری مسابقات قرآنی، اهدای جوایز به برگزیدگان و اهدای هدایای متبرک به شرکت کنندگان در این محفل به قید قرعه، از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است.


میریان بیان کرد: برگزاری این محفل قرآنی علاوه بر ایجاد انگیزه برای فراگیری تلاوت، ترتیل و مفاهیم قرآنی توسط نوجوانان، موجب کشف استعداد‌های قرآنی ازبین آن‌ها نیز می‌شود.

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.