سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد بدون ملاحظه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز

فرماندار آمل گفت:بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا شریعت فرماندار آمل در بازدید از منطقه لاریجان و بررسی مشکلات و وضعیت این منطقه با بیان اینکه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند اقدام به موقع متولیان است، گفت: بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای با ساخت و ساز غیرمجاز اشخاص حقوقی و حقیقی در این شهرستان برخورد خواهد شد.

او افزود: اصلی‌ترین و بهترین روش برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز اقدام به موقع دستگاه‌های متولی با افراد سودجو است.

شریعت هدف اصلی از برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز را حمایت از کشاورزان دانست و گفت: باید از تصرف و تخریب غیرقانونی اراضی ملی و منابع طبیعی در روستا‌ها جلوگیری و با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قاطعانه صورت گیرد و جریمه‌های سنگین برای آنان اعمال شود.

او افزود: آنچه امروز باید به آن توجه شود، ظرفیت روستا‌ها و حل مشکلات آن‌ها است تا بتوانیم با کسیل کردن خدمت رفاهی بر ماندگاری آنان در روستا‌ها بیافزاییم.

شریعت  با بیان اینکه رفع مشکلات لاریجان می‌تواند مانع مهاجرت به شهر شود، گفت: از مشکلات این منطقه راه‌های ارتباطی، تامین آب شرب سالم و بهداشتی، ایجاد زمینه‌های مختلف شغلی بخصوص در حوزه دامداری و دامپروری است که بررسی آن می‌تواند به افزایش مهاجرت از شهر به روستا‌ها منجر شود.

فرماندار آمل افزود: حضور دربین مردم و بررسی مشکلات آن‌ها مهمترین وظیفه مسئولان است و امیدواریم اعتبارات در امسال به گونه‌ای باشد که بتوانیم مشکلات روستا‌ها را به بهترین شکل ممکن رفع کرده و ازمیزان دغدغه‌های آنان بکاهیم.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.