سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات تزریق واکسن کرونا در قم/دنبال واکسن خاصی نباشیم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:تزریق واکسن کرونا در قم براساس سند ملی واکسیناسیون انجام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برنامه واکسیناسیون کرونا که از ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ در قم آغاز شده بر اساس سند ملی واکسیناسیون کرونا ابلاغی از سوی وزارت بهداشت با قوت در حال اجرا است.

او افزود:این طرح که با تزریق واکسن به کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص، پاکبانان، جانبازان آغاز شده است با واکسیناسیون پزشکان، دندانپزشکان و دانشجویان پیراپزشکی فعال در عرصه ادامه دارد.

محبی با اشاره به اجرای برنامه واکسیناسیون براساس محموله واکسن اختصاص یافته به استان گفت:همه واکسن‌ها قبل از تزریق به تایید سازمان غذا و دارو رسیده‌اند و  با توجه به نوع واکسن دریافتی از سوی معاونت بهداشتی نوع واکسن تعیین شده و امکان تغییر آن از سوی متقاضی مشمول برنامه وجود ندارد.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه اظهار داشتند تزریق واکسن طبق لیست ارسالی از سوی معاونت‌ها و دستگاه‌های مشمول واکسن، پس از ارائه کارت شناسایی معتبر و احراز هویت صورت می‌گیرد.


او از تمام  مشمولین دریافت واکسن خواستند هنگام حضور در محل واکسیناسیون، ضمن رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی تمام شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمایند.


 محبی در ادامه از آماده سازی مرکز شماره یک واکسیناسیون در میدان روح الله، جنب دانشکده بهداشت خبر داد و گفت این مرکز به حول و قوه الهی هم زمان با چهارمین روز از هفته سلامت (۴ اردیبهشت) با حضور مسئولین استانی رسما آغاز به کار خواهد نمود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.