سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام عنوان کرد؛

توزیع بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان

تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان استان ایلام توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام با تشریح برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان گفت: تا پایان این ماه مبارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع می‌شود که عمده آن در بین مددجویان مناطق شهری است.

موسی نژاد با حضور در آشپزخانه «اطعام مهدوی» کمیته امداد منطقه یک ایلام بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان و مددجویان توزیع شده است و این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

او اضافه کرد:برای اجرای طرح توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان ۳۵ آشپزخانه اطعام مهدوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وبا گرفتن مجوز از ستاد کرونای استان راه اندازی شده است.

موسی نژاد توزیع ۳۲ هزار سبد غذایی و معیشتی با سرانه هر سبد ۳۰۰ هزار تومان بین مددجویان و نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در رمضان برشمرد و اعلام کرد: در توزیع سبد‌های معیشتی مددجویان مناطق روستایی در اولویت خواهندبود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.