سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۴۰۰ بسته معیشتی در تبریز

عصر امروز،تعداد ۱۴۰۰ بسته معیشتی در بین خانوده‌های نیازمند و متاثر از کرونا درتبریزتوزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بسته های معیشتی شامل  ۲۳ قلم کالای ضروری، هر کدام به ارزش ۸۰۰ هزار تومان به همت خیرین موکب عزاء الترک کربلاء المقدسه و ستاد بزرگداشت موکب فاطمیه تبریز دربین افرادنیازمندتوزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از دستورات پیامبر اکرم (ص) به مردم، رسیدگی به فقرا، یتیمان و نیازمندان است و از زمانی که کرونا آغاز شده و یک امتحان الهی است، خیرین ما در این کار ثابت قدم و پیشرو شدند و به نیازمندان کمک رسانی کردند که جای قدر دانی دارد.


اوافزود:جا دارد از اصناف و بازاریان تبریز در حصوص تمکین به تصمیم ستاد ملی کرونا و تعطیلی واحد‌های خود قدردانی کنیم، درست است که به همه در این شرایط کرونایی فشار آمده است، اما همگی تمکین کردند.

اوگفت: همه دست به دست هم در کار‌های خیر تلاش می‌کنند و اگر کمک‌های مردمی و کمک‌های نهاد‌های انقلابی نبود دولت جوابگوی این همه نیازمند نبود، اما بر همه واجب و لازم است تا از نیازمندان حمایت کنند و در حد امکان تلاش کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
سلام برشما بنده مادر دوتا فرزند هستم وبه کمک مالی خیلی نیاز دارم فرزند بزرگم دخترودومی پسر ۱۴ سالشه دکارت بهزیستی داره من نمیتونم داروهاشو سروقت تهیه کنم مستاجر هستم پول اجاره رو بزور تهیه میکنم من چیکار کنم خودم کمرم عمل شده به زور کارمیکنم میرم پرستاری