سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدنی: بازی مقابل فولاد بسیار دشوار است

مربی تیم فوتبال النصر عربستان درباره مسابقه فردای تیمش برابر فولاد ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدنی، مربی تیم فوتبال النصر عربستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر فولاد ایران در چارچوب اولین مسابقه از دور برگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مسابقه فردا دشوار است، اما به خوبی برای آن آماده شده ایم و امروز نیز روی تمرینات تمرکز می‌کنیم. مسابقات از نظر سختی به هم نزدیک هستند و مهمترین چیز برای ما ریکاوری خوب بازیکنان است.

او درباره نماینده کشورمان عنوان کرد: بازیکنان فولاد از نظر قدرت بدنی و آمادگی جسمانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. آن‌ها برای تصاحب توپ به شدت می‌جنگند. ما به بازیکنان خود در مورد شرکت نکردن در درگیری‌های خشونت آمیز و اتلاف وقت حریف مانند بازی قبلی هشدار داده ایم.

او ادامه داد: بازی فردا مقابل فولاد بسیار دشوار بوده و تنها هدف ما کسب پیروزی است. ما برای دیدار فردا آماده هستیم و بعد از مسابقه گذشته مقابل فولاد، بیشتر آن‌ها را آنالیز کردیم و به دنبال ایجاد فضا‌های بیشتر برای گلزنی خواهیم بود. تلاش می‌کنیم تا فولادی‌ها را شکست دهیم.

مربی النصر در پایان گفت: امتیازات تیم‌ها در جدول به یکدیگر نزدیک است و ما چاره‌ای جز پیروزی در مسابقه فردا نداریم. منتظر یک مسابقه دشوار هستیم، اما آمادگی خوبی داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.