سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه محدودیت‌های کرونایی در استان قزوین

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین گفت: اعمال محدودیت‌ها در هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حبیبی فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان در جلسه این قرارگاه گفت: وضعیت خطر بیماری در استان بسیار بالاست به همین منظور کماکان اعمال محدودیت‌ها ادامه دارد.

به گفته حبیبی، برابر مصوبات ستاد ملی کرونا، گروه‌های ۲، ۳، ۴ باید در تعطیلی کامل باشند هرچند که این گروه شامل ۳۰ درصد کل مشاغل است لذا باید امور را به گونه‌ای مدیریت کرد که مردم کمتر دچار مشکل شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان اضافه کرد: محدودیت مشاغل گروه یک که ۷۰ درصد مشاغل را شامل می‌شود با محدودیت ۵۰ درصدی ادامه دارد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان گفت: ساعت فعالیت مشاغل گروه یک از ردیف ۱۲ تا ۲۹ تا ساعت ۱۴ است لذا هم بازار باز خواهد بود و هم مدیریت هوشمندی بر روند فعالیت اصناف و حضور مردم اجرا می‌شود.

او ادامه داد: فروشگاه‌ها در حوزه نیاز‌های ضروری پروتئینی، بهداشتی دارویی و غذایی مردم، می‌توانند تا ساعت ۲۲ فعالیت کنند و رستوران‌ها و فست فود‌ها فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان گفت: همچنین شیرینی فروشی‌ها و حلیم پزی‌ها تا ساعت ۷ بعدازظهر می‌توانند فعالیت کنند.

حبیبی افزود: محدودیت و ممنوعیت تردد و همچنین فعالیت اصناف از ساعت ۱۰ شب به بعد همچنان باقیست.

او افزود: بانک‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت به صورت دورکاری و حضوری فعالیت کنند و البته باید طوری برنامه ریزی شود که تجمع در بانک نداشته باشیم و در صورت تخلف از مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا، بانک متخلف پلمب می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان گفت: درهفته آینده ادارات هم همچنان با یک سوم ظرفیت ادامه فعالیت می‌دهند.

حبیبی بیان کرد: روند مراجعه کنندگان طی چند روز اخیر در استان ثابت است که نتیجه همراهی مردم، کسبه، بازار و همه بخش‌های استان بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.