سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل بیش از ۶۰۰ پرونده تعزیراتی در خراسان جنوبی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از رسیدگی به ۶۳۸ پرونده در بخش کالا، قاچاق و دارو از ابتدای سال خبر داد.

اشرفی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای فروردین ماه امسال در بخش کالا و خدمات تعداد ۳۳۱ فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده است که از این تعداد ۲۱۹ پرونده مختومه شده و متخلفان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال محکوم شده اند.

او افزود: در بخش پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز ۲۲۸ فقره پرونده وارد و ۲۰۸ پرونده مختومه شده که میزان محکومیت پرونده‌ها ۳۱ میلیارد و ۵۲۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال برآورد شده است.

اشرفی اظهار کرد: در بخش دارو و درمان تعداد ۷۹ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده که از این تعداد ۷۲ پرونده مختومه شده و میزان محکومیت پرونده‌ها ۱۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال برآورد شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تعزایرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشتر تخلفات ثبت شده عدم درج قیمت کالا، عرضه خارج از شبکه مرغ و گرانفروشی  بوده است.

افزایش ۳ برابری پرونده‌های تعزیرات حکومتی

اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به این که پرونده‌های وارده فروردین ماه امسال در مقایسه با پارسال رشد سه برابری داشته است گفت: فروردین ماه پارسال تعداد ۲۰۴ پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان شده است.

او افزود: فروردین ماه پارسال در بخش کالا و خدمات تعداد ۷۶ پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده که از این تعداد ۶۳ پرونده مختومه شده و متخلفان مبلغ ۳۸۰ میلیون و ۳۰۴ هزار ریال محکوم شدند.

اشرفی اظهار کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد ۹۲ پرونده وارد و ۸۱ پرونده مختوم شده که میزان محکومیت ۸ میلیارد و ۷۷۲ میلیون و ۸۳۹ هزار ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش پرونده‌های دارو و درمان تعداد ۳۶ پرونده وارد و ۳۲ پرونده مختوم شده که میزان محکومیت ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.