سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد؛

اعمال شدید محدودیت‌های کرونایی در روز‌های پایانی این هفته

سرهنگ همتی زاده از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در روز‌های پایانی این هفته در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: ایستگاه‌های کنترلی این پلیس در مبادی‌های ورودی و خروجی استان توسط ماموران پلیس راه در دو ایستگاه، هفت چشمه و مهدی آباد در جهت اعمال محدودیت‌های کرونایی مستقر و از تردد غیر ضرور خودرو‌ها به اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها و اماکن متبرکه جلوگیری می‌کنند.

او افزود: هر گونه تردد غیر ضروری وسایل نقلیه به جهت حضور در آرامستان‌ها ممنوع بوده و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام بیان کرد: هم اکنون دوراهی قدیم و جدید جاده صالح آباد به سمت ماربره و سرطاف مسدود و هیچگونه ترددی در این مسیر صورت نمی‌گیرد.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: در روز جمعه خودرو‌هایی که در مناطق تفریحی و تفرجگاه‌ها در کنار جاده‌های فرعی و اصلی پارک شده باشند توسط ماموران پلیس راه اعمال قانون خواهند شد.

او اضافه کرد: خودرو‌هایی که دارای مجوز تردد هستند با هماهنگی ماموران مستقر شده در ایستگاه‌ها با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، امکان تردد خواهند داشت.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام عنوان کرد: حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و عمل به توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا از اولویت‌های اساسی برای کنترل و قطع زنجیره‌ای کرونا در جامعه است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.