سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران:

برای قدردانی از زحمات سپاهیان، تمام قد می ایستیم+ فیلم

به مناسبت ۲ اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روایتی کوتاه از اقدامات سپاهیان ثارالله استان کرمان را ملاحظه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روز‌های پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران(ره) در ۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی دستوری به شورای انقلاب اسلامی، رسما تاسیس این نهاد را اعلام کرد و شورای انقلاب با تاسیس ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گام اساسی برای سازماندهی این نهاد برداشت. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای پاسداشت آرمان های نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و هر کجا که نیاز به کمک  رسانی وجود داشته، پیش قدم  شده است. 

سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اقتدا به منش و راه سید الشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور موثر در زمینه های مختلف چون، اجتماعی، اقتصادی، اشتغال زایی، خدمت به محرومان، کمک به معیشت مردم، اجرای طرح شهید سلیمانی و غیره برای خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نکرده است. 

در ویدئوی زیر گوشه ای از تلاش سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را مشاهده کنید: 

انتهای پیام / م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.