سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ خبر از کشتی ایران؛

بررسی آخرین وضعیت کشتی در نشست وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک و دبیر/ واکنش غلامرضا محمدی به واکسیناسیون ورزشکاران

علیرضا دبیر با حضور در محل وزارت ورزش با دکتر مسعود سلطانی فر و دکتر رضا صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار رییس فدراسیون کشتی با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تیم‌های ملی فرنگی و آزاد، علیرضا دبیر از حمایت‌های دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری از این رشته، قدردانی کرد.

در این نشست علیرضا دبیر گزارشی از چگونگی برگزاری مسابقات کسب سهمیه و قهرمانی آسیا در دو رشته فرنگی و آزاد قزاقستان ارائه و برنامه وزمان بندی اردو‌های سه ماه آینده تا بازی‌های المپیک راتشریح کرد.

همچنین در این جلسه پس از بررسی نتایج کسب شده در رقابت‌های قزاقستان و شرایط ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی، تمهیدات لازم برای حضور مقتدرانه کشتی گیران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۲۱ توکیو با استفاده از همه امکانات وظرفیت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را در کسب موفقیت‌های کشتی موثر توصیف کرد و ‌خواستار استمرار این پشتیبانی‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن اردو‌ها برای اماده سازی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی شد.

غلام محمدی: تلاش کشتی‌گیران برای کسب بهترین نتیجه در توکیو است

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از واکسیناسیون کشتی‌گیران المپیکی اظهار داشت: اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به دلیل حضور در مسابقات کسب سهیمه و مسابقات قهرمانی آسیا نتوانسته بودند در مرحله اول واکسیناسیون حاضر شوند و با حضور در ستاد پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی واکسیناسیون کشتی‌گیران و کادر فنی انجام شد که از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که مقدمات این واکسیناسیون را فراهم کردند تشکر می کنم.

دارنده ۲ مدال نقره جهان ادامه داد: طبیعتاً کشتی‌گیران و دیگر المپین‌های ما با آرامش خاطر بیشتری به تمرینات خود قبل از شروع رقابت‌های المپیک توکیو می‌پردازند. امیدوارم نتیجه این زحمات در توکیو به بار بنشیند و کاروان ورزشی ایران بهترین عملکرد را داشته باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: کشتی به عنوان پرافتخارترین رشته ورزشی کشورمان در المپیک در کنار دیگر رشته‌های ورزشی همه تلاش خود را انجام می‌دهد که مثل گذشته نام و پرچم ایران را در المپیک به اهتزاز درآورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.