سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق صددرصدی برنامه‌های استاندارد استان همدان

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: اداره کل استاندارد استان همدان در حوزه آموزش همه برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد را محقق کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد مددی مدیرکل استاندارد استان همدان با اشاره به اینکه در زمان همه‌گیری کرونا و در شرایط سخت به‌وجودآمده، اداره کل استاندارد استان همدان در حوزه آموزش موفق به تحقق کامل برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد شد، بیان کرد: سال گذشته در زمان همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از بستر فضای مجازی اداره کل استاندارد استان همدان همه  برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به طور کامل اجرا کرد.

او اظهار داشت: در حوزه آموزش‌های مدیران کنترل کیفیت که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ۱۲ هزار و ۷۳۰ نفرساعت آموزش، در حوزه آموزش کارشناسان استاندارد که بازو‌های اجرایی سازمان ملی استاندارد در بخش‌های مختلف هستند، یک‌هزار و ۲۶۴ نفرساعت و در حوزه آموزش‌های برون‌سازمانی دو هزار و ۸۲۴ نفرساعت آموزش انجام پذیرفته است.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: آموزش در استاندارد در شرایط موجود با بهترین کیفیت باید انجام شود و این اداره کل با استفاده از بستر‌های ایجادشده در فضای مجازی و به‌صورت کامل توانسته است این موضوع را به اثبات برساند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.