سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰۰ بسته کمک مومنانه هدیه موکب داران ساوه به نیازمندان

یکی از موکب‌های ساوه بسته اقلام مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در ادامه رزمایش کمک مومنانه اعضای موکب شباب الزینب (س) شهرستان ساوه۲۰۰ بسته اقلام مواد غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

صفریان، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ارزش این ۲۰۰ بسته اقلام مواد غذایی حدود ۵۲ میلیون تومان است که به همت موکب شباب الزینب (س) و همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ساوه بین نیازمندان توزیع شد.

صفریان افزود: این کمک‌ها در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب طرح مواسات و همدلی همانند سال گذشته و به صورت گسترده‌تر به منظور کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا انجام شد.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۹ مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

با توجه به آسیب دیدن بخش از کسب و کار‌ها به منظور کمک به قشر ضعیف جامعه رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی هم آغاز شده است.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.