سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی:

باید راه اصلی عبور و خروج از فقر را شناسایی کنیم

مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: باید راه اصلی عبور و خروج از فقر را شناسایی کنیم و منابعی که جامعه در اختیار ما قرار داده است را در جایی خرج کنیم که به رفع فقر ختم شود نه قابل تحمل کردن فقر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدکلامی مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی گفت: روش‌های کنونی پاسخگوی خیل عظیم نیازمندان نیست و باید نسبت به اتخاذ راهکار‌های جدیدی که منجر به رفع فقر گردد اقدام کنیم.

اوبا اشاره به اینکه حجم مشکلات اقتصادی و بحران کرونا در سال گذشته باعث افزایش فقر در جامعه شد تصریح کرد: با اینحال به کمک مردم و اعتبارات کمیته امداد، توانستیم بخش زیادی از نیازمندان را تحت پوشش قرار دهیم.

اوبا بیان اینکه در سال گذشته از لحاظ رشد کمک‌های مردمی در تاریخ ۴۰ ساله کمیته امداد بی نظیر بودگفت: در این مدت کمک‌های نقدی و کالایی مردم به صورت ریالی تقریبا ۲.۵ برابر افزایش پیدا کرده و از ۱۸۷ میلیارد تومان در سال ۹۸ به ۳۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ رسید.

به گفته مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی رقم صدقات مردمی نیز در این مدت ۲۲ میلیارد تومان بود.

کلامی با تاکید به اینکه سعی کنیم کمیته امداد را محل وحدت تمام گرایشات فکری تبدیل کنیم تصریح کرد: امروز انتظار مردم از این تشکیلات اشتغال و مسکن و آموزش و جهیزیه برای محرومین است لذا باید در این راستا برنامه ریزی و اقدام کنیم.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.