سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدت و انسجام نیروی های انقلابی هدف اصلی شورای ائتلاف/شورای ائتلاف متعلق به همه نیرو‌های انقلابی و دلسوز است

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان لرستان گفت: شورای ائتلاف به‌دنبال حرکت در مسیر وحدت و انسجام نیرو‌های انقلابی است و امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانیم نقش خود را در این راستا بدرستی و به‌خوبی ایفا کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، افشین بازگیر، دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شورا از چند سال قبل فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده اظهار کرد: در استان لرستان نیز شورای ائتلاف برنامه‌ریزی خوبی انجام داده و حدود ۸ هزار نفر در سایت رسمی این شورا در لرستان ثبت‌نام کرده‌اند که این افراد مجمع عمومی را در استان تشکیل می‌دهند.
او افزود: روال کار به این شکل است که در بین مجمع عمومی در هر شهرستان یک مجمع منتخب انتخاب شده و در مجمع منتخب نیز نهایتاً شورای ائتلاف آن شهرستان شکل می‌گیرد.
او دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان لرستان تصریح کرد: پس از تشکیل شورا‌های ائتلاف در هر شهرستان نهایتاً با حضور این افراد (به‌صورت حضوری یا غیرحضوری) هیات مرکزی شورای ائتلاف در لرستان تشکیل می‌شود و هیئت موسس نیز در کنار آن‌ها قرار خواهد داشت تا در مواقعی که نیاز باشد برای پیش‌برد برنامه‌ها کمک کند.
افشین بازگیر گفت: شورای ائتلاف متعلق به همه نیرو‌های انقلابی و دلسوز است و تلاش همه اعضای آن بر این است که در انتخابات پیش شاهد انتخاب بهترین گزینه باشیم.
او افزود: در خصوص انتخاب گزینه نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری در بین نیرو‌های انقلابی نیز به‌گونه‌ای کار پیش می‌رود که تمام شهرستان‌ها و استان‌ها در کنگره شرکت کرده با رای اکثریت گزینه نهایی برای حمایت نیرو‌های انقلابی، در بین چند گزینه‌ای که به این مرحله راه می‌یابند، برگزیده و انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.