سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفتی‌ها در لیگ برتر فوتبال پا به توپ می‌شوند

تیم نفت مسجدسلیمان برای ارتقاء جایگاه خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فرداشب با برگزاری ۳ بازی در شهر‌های مسجد سلیمان، قائم شهر و اراک آغاز می‌شود که ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان میزبان نبرد تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان خواهد بود.

محمود فکری که به تازگی به نفت مسجدسلیمان بازگشته در اولین مسابقه توانست سپاهان را متوقف کند. نفت برای رسیدن به میانه‌های جدول است و در این بازی خانگی قطعا برای برد تلاش می‌کند.

نفت اگر در این مسابقه پیروز شود در همان رتبه دوازدهم باقی می‌ماند و برای خود محدوده نسبتا امنی را ایجاد می‌کند. مس رفسنجان هم که در اولین سال حضورش در لیگ برتر فراتر از تصور و انتظار نتیجه گرفته در حال حاضر روی پله پنجم است و در صورت برنده شدن می‌تواند به به طور موقت به رتبه چهارم جدول هم صعود کند.

در بازی رفت مس رفسنجان ۲ بر صفر نفت مسجدسلیمان را شکست داد و اکنون نفتی‌ها برای جبران آن شکست هم تلاش خواهند کرد، فکری می‌خواهد توانایی‌هایش را در لیگ برتر ثابت کند و بعد از کنار رفتن از استقلال انگیزه زیادی برای این مسابقه دارد.

محسن طرحانی و مسیح زاهدی ۲ بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان بازی با نفت مسجدسلیمان را به علت مصدومیت از دست دادند و حسن اکرمی به همراه محمد رضا منصوری و هادی طوسی این بازی را قضاوت می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.