سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب شتاب دهنده پیشرفته در مرکز تخصصی سرطان اراک

بروزترین دستگاه شتاب دهنده خطی دنیا در بیمارستان آیت الله خوانساری اراک نصب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بروزترین دستگاه شتاب دهنده خطی دنیا در بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری اراک که مرکز تخصصی آموزشی و درمان سرطان است نصب شد.

دکتر آذین احمری رییس بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری اراک  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این دستگاه بمنظور پرتو درمانی بیماران مبتلا به سرطان در این بیمارستان راه اندازی شده و برای خرید آن ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو صرف شده است.

دکتر احمری افزود: دستگاه شتاب دهنده خطی با کمک اشعه x با انرژی و کیفیت درمانی بالا و عوارض کم در درمان تومور‌های سرطانی بدخیم استفاده می‌شود.

او اضافه کرد: دستگاه شتاب دهنده خطی بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری اراک تا پایان تابستان امسال راه اندازی شده و آماده ارائه خدمت می‌شود.

مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک مرکز تخصصی درمان بیماران سرطانی در غرب کشور است که در آن  علاوه بر درمان فوق تخصصی سرطان که شامل رادیوتراپی، شیمی درمانی، تست‌های تشخیصی آزمایشگاهی و تصویربرداری می‌شود خدماتی، چون اندوسکوپی، کلونوسکوپی، ماموگرافی و تشخیص زودهنگام سرطان هم به بیماران ارائه می‌شود.

درمانگاه هاى سرطان و خون و سایر خدمات سرپایی تخصصی از جمله داخلى، عفونى، قلب و گوارش از دیگر خدمات بیمارستان آیت الله خوانساری است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.