سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۰۳ میلیون مبادله سهم بورس منطقه‌ای استان همدان در فروردین ماه امسال

کارشناس بورس منطقه‌ای همدان از معامله ۱۰۳ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۳۶۵ سهم بورس منطقه‌ای استان همدان در فرودین ماه امسال خبر داد.

موسوس کارشناس بورس منطقه‌ای همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به مبادله تعداد ۱۰۳ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۳۶۵ سهم درفروردین ماه امسال از بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: این سهام متعلق به ۲۱۲ شرکت به ارزش ۱,۲۵۰ میلیارد و ۱۷۹ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۱۶۷ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان داد وستد شد.

او ادامه داد: ۴۱ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۹ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

موسوی اظهار داشت: بر این اساس و با توجه به ۱۸ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۶۹ میلیارد و ۴۵۴ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۶۵ ریال بوده که نسبت به اسفند ماه پارسال، ۶۸ درصد کاهش داشته است.

این کارشناس ابراز داشت:در این ماه شرکت‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و صنایع چوب خزر کاسپین به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

او شاخص کل بورس را در پایان فروردین ماه معادل ۱,۲۱۹,۵۹۰ واحد اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به ماه گذشته، ۸۸,۱۱۷ واحد کاهش داشته است همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ۲۰۶ واحد کاهش به ۱۷,۷۸۴ واحد رسید.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.