سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون کووایران برکت خبر داد؛

آغاز ثبت نام داوطلبان برای دریافت واکسن کووایران برکت در فاز سوم

مظهری گفت: ثبت نام از همین امروز شروع شده است و داوطلبان می‌توانند با تماس با سامانه ۴٠٣٠ و اپلیکیشن‌ آی گپ ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مظهری مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون کووایران برکت اظهار کرد: تزریق و مطالعه بالینی تعداد افرادی که برای فاز یک و دو مطالعه بالینی ثبت نام کردند، انجام شده است.

او با بیان اینکه برای ورود به فاز سه تعدادی ثبت نام شده از فاز‌های دیگر داریم، گفت: این مطالعه متمرکز بر ۶ شهر تهران، اصفهان، کرج، بوشهر، مشهد و شیراز است.

مظهری گفت: ثبت نام از همین امروز شروع شده است و داوطلبان می‌توانند با تماس با سامانه ۴٠٣٠ و اپلیکیشن‌ آی گپ ثبت نام کنند، همچنین داوطلبان می‌توانند با شماره گیری #١٠*۴٠٣٠* این اپلیکیشن را دانلود کنند.

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون کووایران برکت با بیان اینکه شماره این افراد ذخیره می‌شود و همکاران ما برای کار‌های آزمایشگاهی و مطالعات پزشکی و... با آن‌ها هماهنگ می‌کنند، گفت: فاز سوم در اردیبهشت و خرداد ماه اجرایی می‌شود.

او گفت: برنامه ریزی شده است که داوطلبان تا پایان اردیبهشت ماه دوز اول را دریافت کنند، چرا که ٢٨ روز بعد باید دوز دوم تزریق شود.

مظهری افزود: این ٢٠ هزار نفر باید دستورالعمل‌هایی را رعایت کنند و دارای ویژگی‌های خاصی باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.