سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان صیدونی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر صیدون  گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه میان خانواده‌های نیازمند این شهر توزیع شد.

سرگرد پاسدار عبدالله رفیع نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه با همکاری موسسه‌های خیریه و شورای خیران میان خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در این شهر توزیع شد.

او افزود: این بسته‌ها شامل روغن، برنج، ماکارونی، سویا، لوبیا، عدس، رب گوجه و ... هستند که بین خانوار‌های شناسایی شده توزیع شدند.

 سرگرد پاسدار رفیع نژاد با اشاره به آغاز اطعام مهدوی در صیدون اظهار کرد: امروز یک هزار پرس غذای گرم با همکاری کمیته امداد این شهر بین نیازمندان روزه دار  با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی توزیع می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر صیدون  بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و همه گیری ویروس کرونا از خیران و موسسه‌های خیریه خواهشمندیم مثل همیشه در این امر یاریگرما باشند و ان شاء الله بتوانیم در خدمت رسانی به مردم مناطق محروم بیشتر از گذشته تلاش خود را به کار گیریم تا گامی در جهت کاهش مشکلات معیشتی خانواده‌های بی بضاعت در شهر صیدون برداریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.